مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-12اقتصادي

ضرورت توجه به زیرساخت های بارانداز ریلی آستارا - آستارا


با توجه به ظرفیت 500 هزار تنی حمل کالا از طریق بارانداز ریلی آستارا - آستارا، نیاز است که زیرساخت های این پایانه ریلی هر چه سریع تر تامین شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: با توجه به ظرفیت 500 هزار تنی حمل کالا از طریق بارانداز ریلی آستارا - آستارا، نیاز است که زیرساخت های این پایانه ریلی هر چه سریع تر تامین شود.

عنایت رضایی پور امروز در جریان بازدید از بارانداز ریلی آستارا - آستارا و دیدار با مدیران ایرانی و آذری این پروژه ریلی با تاکید بر اینکه آستارا یک مرز مهم تجاری برای جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: بارانداز ریلی آستارا با توجه به افزایش حمل و نقل ریلی باید تکمیل شده و در زمینه های مختلف توسعه یابد.

وی با اشاره به اهمیت راه آهن بین المللی آستارا، افزود: تامین زیرساخت ها و امکانات لازم برای خدمات دستگاه های اجرایی در پایانه ریلی این شهرستان بر عهده شرکت راه آهن است.

رضایی پور با تاکید بر اینکه نیازمندی های پایانه ریلی به مراجع لازم گزارش شده و انتظار می رود به تناسب پیشرفت عمرانی بارانداز و پایانه ریلی، تجهیزات لازم آن نیز فراهم شود، گفت: راه آهن جمهوری آذربایجان و پیمانکار مربوطه باید تمامی مشکلات مالی موجود در بارانداز ریلی آستارا را بر اساس تعهدات خود رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به زیرساخت های بارانداز ریلی آستارا - آستارا

ضرورت توجه به زیرساخت های بارانداز ریلی آستارا - آستارا